31 Octubre, mi día

Ja må jag leva, ja må jag leva, ja må jag leva ut i hundrade år, dundrande år. Jag fyller år idag, tjolahopp, 21 år, inte illa.
Sitter/ligger/vrider mig här i soffan och är sjuk, vilket suger rätt hårt. Hade inte några jätteplaner direkt, jobbet va väll lite dumt å missa, men mest e de ju själva grejen att vara sjuk på sin födelsedag. Åkt på något slags migrän, aldrig haft de men verkar tydligen hålla i sig riktigt hårt. Också varit magsjuk i helgen, de har gått över men nu dehär, kul. Ja, jag tycker faktiskt synd om mig själv. Som pricken över i:t blir man lämnad ensam i lägenheten redan halv 8, prutt och elände.
Fick däremot världens finaste present av herren i huset, och frukost. Middag, Svansjön, och sen avslutningsvis en överaskning (han bad mig ta med tandborste!) undra vad de kan vara, hur roligt som helst, överraskningar är underskattat.

Ikväll är de planerat att mamma, pappa, storebror och lillebror ska komma över runt 8-9 tiden, mysa, dricka te och äta scones med gott pålägg. Får se hur de går med den planen.

Svårt att sova när huvudet skriker, så nu ska jag ta å titta på lite play-kanaler, se om jag hittar något smaskigt.
Hoppas ni får en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0