Sängligg

Ligger här i sängen, gnuggar fötterna desperat mot varandra för att sätta igång något slags blodflöde i mina stackars fötter. Funkar inte så bra.
Marcus sitter i soffan och spelar "wow", alla har vi våra olika syn på terapi...

Har ställt klockan en kvart tidigare än vanligt, har märkt att jag inte kommer upp 7 då klockan står på 07.00, e liksom inte blixten. Så nu står den tryggt och säkert på 06.45 och jag kommer att få sova ungefär 7 timmar sisådär. Ja, jag är "en sån" som räknar timmar hit och dit, speciellt när de gäller sömn. Men värre va de förut, världen och tillochmed jag går åt rätt håll ibland.

Någon dag har jag tänkt å börja på önskelistan som tomten ska få. Ibland känns de bra å va förberedd. Ja menar, tomten måste få den tid han behöver, han också.

Ne, Godnatt på er
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0